Stoabuckl Musi

2. Tanzlmusitreffen in Glonn am Pfingstsonntag

Mia backan wieder richtig o!

Da die Resonanz zu unserm letzten Fest 2018 so überragend war, veranstalten wir zum zweiten Mal unser Tanzlmusitreffen am Pfingstsonntag, den 23.05.2021, im Wirtshaus an der Wiesmühle in Glonn.

Plakat2021

As Fest bleibt von der Gmiatlichkeit und der Gaudi natürlich mindestens genau so guad, aber auf einige Neuerungen und Besonderheiten kennts eich scho moi gfrein. Ab 10e Vormidog gehts los mit bunt gemischtem Programm für jung und oid. Musikalisch ist das Beste von Ziach-, Tanzl- und Blosmusi geboten. Mit dabei san de Weißngroana, Doiwinkel Musi, Duanix Musi, Aufzugmusi, Schonseitn Musi, Vaschiaba Musi, Rouda Blechblosn, Beirer Blech, de 3 Hoibe Musi, Glonner Musi, Bairer Musi und natürlich mia seiba. Es gibt a wieder unserne beliebten Huadanstecker, die uns as letzte Moi leider ausganga san und viele weitere Specials und Überraschungen. Zum Beispiel steht oane von de vier Bühnen steht als Open Stage zur Verfügung und für olle Hockerbleiber und Leid de ned hoamkemman weads an Campingblotz gem.

Kemmts zuaba und lossts uns olle mitanand an eben so scheena Dog wia beim letzten Fest erleben!

Auf eicha kemma gfreid sich de Stoabucklmusi!